Ny lägenhet

Ny lägenhet = nytt liv. Det är skönt att bara behöva ta hand om sin egen disk, fläcken på golvet kan inte vara vad som helst och ingen annan än jag (och Gustav) bestämmer vad som ska ses på tv. Visserligen är inte alla möbler mina, jag kommer inte få bo här i mer än ett år och hyran är lite högre än när jag bodde i kollektivet. Så är livet i en andrahandslägenhet, men det fungerar än så länge!

Igår cyklade jag och Gustav en dryg mil till hans farföräldrar och badade i kanalen vid Bergs slussar. Mitt premiärbad! Det var underbart trots det grumliga vattnet.

Jag borde ringa mamma snart. Det har blivit mycket fokus på Gustavs familj nu, då vi var hos dem över midsommar. Saknar mamsen lite faktiskt.. De ska komma och hälsa på mig snart tror jag.

Idag har jag tränat, lämnat in sista nyckeln på gamla lägenheten och ätit en räksallad som jag inte gärna tänker så mycket mer på... Usch! 

Jag träffade Julia i söndags, vilket var trevligt då lilla Iselilja var med! Jag var en väldigt stolt gudmor när vi gick hand i hand på biltema, tittade på vattenkannor och puttade på vagnen.
Julia får en son nu i sommar, så magen var stoor!

Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0