Dag 8: Bästa studentfesten

Okej, jag har lite att välja mellan, så det här kan bli svårt.
Bästa sittningen, alltså middag + fest, måste nog vara "Drag, Kinky, Glamour". Alla klär ut sig till något kinky, glamoröst eller drag, det kan alltså inte bli roligare! På middagen satt jag bredvid en kille som klätt ut sig till en iiriterande röd prick från apotekets reklam för intimprodukter. Han försökte med andra ord irritera mig hela kvällen genom att äta från min tallrik, hälla öl i mitt vattenglas och byta plats på mina bestick. Jag blev inte irriterad, utan snarare hämndlysten, så jag satte fast honom i min handbojor så att han inte kunde gå på toaletten.

Den röda pricken, min bordsherre.
Den röda pricken!

Så fina vi var!
Underbara människor på förfest inför drag kinky glamour!

En annan favorit bland studentfesterna är "Ärtor och punsch", vilket är en så kallad "ful-sittning". Man får en papptallrik ärtsoppa och ett glas punsch. Härliga jyckel från olika fadderier och nollegrupper (den hålls under nolle-p) och en massa allsång med snuskiga suparsånger. Wunderbar!

Det är svårt att välja en favorit. Sensation White var kul när alla var klädda i vitt, Suntrip var också speciell med sandslottstävling mitt i vintern osv. Det är kul att vara student helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0