Day 2: Your first love

Dag två i mitt nya bloggande.

Min första "kärlek" inträffade när jag gick på fritis. Jag kommer för tillfället inte ihåg vad han hette (Kim, kanske?), men han var same och var bra på att rita hus. När jag började på lekis gick han i ettan och var enligt mig jättestor och cool. Vi brukade rita tillsammans, jag ritade människor och han ritade deras hus. Jag blev alltid imponerad när han skulle klippa ut något, för han kunde klippa rakt! Det var häftigt.
Det blev aldrig något mellan oss, jag visste inte hur man blev ihop och han tyckte nog att jag var lite för liten. Jag var överlycklig så länge jag fick sitta bredvid honom och rita.

När jag slutade ettan flyttade min familj till Kisa, och vad jag vet har jag aldrig sett honom sedan fritis.

Jag föll alltså redan då för kreativa killar, något som (för det mesta) följt med mig senare i livet. Min första "fråga chans-pojkvän" ritade också väldigt mycket. Min nuvarande pojkvän har målat tre tavlor som hänger på min vägg. Han är även kock och har spelat i några band (I´m a lucky girl!).   

Kommentarer
Postat av: Katarina

Uhu, det har ju börjat bra det här. Fortsätt skriv, det är så underbart kreativt att få ur sig saker på pränt ibland :)

2011-02-03 @ 12:44:28
URL: http://kirschbeeren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0