Day 4: what you ate today

Dag fyra. Wehoo! Mat.

Min dator hakade sig igen, därför kommer gårdagens inlägg idag istället. Måste fixa detta problem..

Idag har jag ätit lunch med pappa. Han ringde när jag sov och undrade om jag hade nåt kaffe. Naturligtvis finns det alltid kaffe hos mig, så han kom över en stund.
Min frukost bestod alltså av en kopp kaffe. Jag brukar alltid äta en vettig frukost annars, så tro inget annat!
Efter en shoppingtur på Claes Olsson (Mer dukar till min akrylmålning!) köpte vi (läs: pappa) lunch på Hemköp. Det blev norsk fisksoppa med extra räkor, mörkt bröd och prästost. Han köpte till och med osten, som jag sedan fick behålla. Mmm ost!

Till middag åt jag och min pojkvän potatisgratäng och fläskfilé med en sallad bestående av babyspenat. Jag hade inte så många andra grönsaker.. Han åt lite glass till efterätt medan jag sprang runt som ett galet stressmonster och försökte göra mig i ordning inför klassfesten. Väl där hade vi jättekul, med dricklekar, prat och fiskdamm. Jag fick en bok med 366 sexställningar, vilket jag tyckte passade mig utmärkt. Andra saker som delades ut var öl, kinderägg, kalsonger, billys panpizza och fejktatueringar (de tog slut på kvällen, jag fick en liten ödla.)

På festen åt jag en clementin och chips och drack alldeles lagom mycket alkohol. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0