Day 6: Your day

Min dag har inte varit så händelserik. Jag försov mig och hade inte tid att äta frukost innan seminariet. På seminariet irriterade jag mig på seminarieledaren som aldrig kom till saken. Vid 12 skulle det vara information om valet av inriktning inför nästa år (Jag ska välja engelska), men de pratade bara om att Linköpings Universitet har det bästa lärarprogrammet (Då vill jag absolut inte se hur alla andra har det..), att det är bra att välja ett "brett" ämne för att bli anställningsbar och att några inriktningar kommer tas bort. Det var med andra ord helt värdelöst.

Jag gick hem, vilket var skönt då det inte är så kallt längre. Hemma röjde jag lite, men bara väldigt lite.. Pluggade underbar grammatik och åt tacos.

På det hela taget var det en bra dag, men med en seg början..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0