Ny lista!!

Nu har jag tröttnat på den här blogglistan! Den är ju jättetråkig; vad du åt idag, vad du hade på dig, din favoritfödelsedag. Blä!

Nu gör jag en egen lista! Jag måste påpeka att jag är trött och allmänt konstig när jag gör detta..

Dag 7: Lycka
Dag 8: Bästa studentfesten
Dag 9: Dagens filosofiska fundering
Dag 10: Mitt husdjurs bravader
Dag 11: Mitt drömhem
Dag 12: En konstig dröm
Dag 13: Ondast i världen
Dag 14: Det bästa som hänt
Dag 15: Bästa receptet
Dag 16: Personligt beroende
Dag 17: Veckans måste
Dag 18: Roligaste FB-statusuppdateringen
Dag 19: Lärare, säg finns det något kärare?
Dag 20: Varför prickar är det finaste som finns
Dag 21: Vad händer om man korsar...
Dag 22: Mina gudbarn
Dag 23: Min idol
Dag 24: Mitt största problem
Dag 25: Vad jag hatar på tv
Dag 26: Vad jag måste se på tv
Dag 27: Mitt senaste kreativa verk
Dag 28: Dagens ogilla
Dag 29: Dagens gilla
Dag 30: Mina nödvändigheter

Jag börjar kanske imorgon. Om jag orkar.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0