London

Andra dagen London idag. Vi kom till hotellet vid 18-tiden igår, åt på donken och gick och lade oss. Idag började vi dagen med en full English brekfast: stekt korv, stektachampinjoner, äggröra, hash brown (typ potatisbulle), bröd med marmelad, juice och kaffe. Detta avslutades med en chokladcroissant. Efter att vi hade fräschat upp oss lite gick vi ut på stan. Jag köpte en t-shirt, två böcker, ett par träningsskor (för bar 19 pund!), 5 par strumpor, förkylningsmedicin (man får för övrigt bara köpa två paket med paracetamol åt gången på Tesco, vilket resulterade i att jag fick lämna tillbaka ett paket...) och en tidning. Eftersom jag håller på att gå in ett par nya skor blev jag väldigt trött i fötterna. Vi bestämde oss för att fika. Micke frågade personalen om et var nötter i en av deras bakelser Det var det, så både han och jag fick vårt kaffe gratis. Trevligt! =) Ibland är det bra att vara ihop med en allergiker. Vi blev båda väldigt trötta och vi struntade i att se Big Ben den här gången, men jag fick i alla fall se Picadilly Circus. När vi kom tillbaka till hotellet vilade vi lite, men sen sprang jag ut och köpte en present till en Isabel som fyller r idag. Vi mötte henne, Lisa och Jonas på Duke of Willington på kvällen. där åt vi middag (Fish and chips. Massa ärtor, men annars väldigt gott) och drack några öl. Imorgon åker vi tillsammans till Chester. Med buss. I fem timmar. Jag kommer ha så kul.. Dags att läsa The great Gatsby då helt enkelt. Just nu ligger vi i hotellsängen och slappar. Imorgon blir det frukost vid halv sju eftersom det är nåt maraton på gång här och det kommer vara fullt i resturangen mellan 7 och 9. Då får vi i alla fall tid att packa i ordnng allt innan vi tar taxin till Victoria station. Imorgon träffar vi de andra i Chester. Det ska bli kul. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0